Can’t initialize OCI. Error -1 hatası

Can’t initialize OCI. Error -1 hatasını toad ile veri tabanına bağlanmaya çalıştığımda aldığım hata,

sqlplus ile bağlanmak için başlat > çalıştır  CMD enter sqlplus enter dediğimdede bağlantı hatası veriyordu.

toad.exe üzerine sağtıklayıp “Run as administrator”, Yönetici olarak çalıştır demeyi unutmutoruz.

Denetim masasından Kullanılar kısmından Kullanıcı Hesabı Denetimi Ayarlarını Değiştir tıkladığımızda yetkileri düşürüp 2. seviye aldım ve düzeldi.

3 Yanıt to “Can’t initialize OCI. Error -1 hatası”

  1. Ahmet ERSİN Says:

    Can’t initialize OCI. Error -1 hatası

    Toad 64 bit ile oracle bağlanmaya çalışırken bu hatayı aldım. Çözümde yazan işlemi yaptım . Yalnız aynı hatayı almaya devam ediyorum. İki gün önce Toad ile oracle bağlana biliyordum. Bu süre içinde bilgisayarımda hiç bir değişiklik yapmadım.

    • fatihdurmus Says:

      TOAD Windows 7 64 Bit Kurmak Konulu yazıdaki yaptığınız adımları kontrol edin. Kontrol ettikten sonra sorun yoksa masa üstündeki ve diğer tüm kısa yolları silin, çünkü o kısa yolların hepsi C:\Program Files (x86) klasörünü göstermektedir. Bu sizi yanıltır. Programımız artık C:\Program Files\Quest Software altında dır.

      Bu adımıda tamamladıktan sonra hala hata alıyorsak.yetkilendirme problemi yaşıyoruz demektir. Veritabanını kurduğunuz sürücünü altındaki /oraclexe klasörüne windows kullanıcınızın full yetkisi olmalı.

  2. Ahmet ERSİN Says:

    Yönetici olarak çalıştırmayı deneyin.

Bir Cevap Yazın

